Pages

Thursday 19 August 2010

Salam Imtihan Nihaie

Fatrah imtihan sudah pun membuka tirainya. Segala persiapan sudah dibuat untuk menghadapi peperiksaan akhir bagi sesi semester pendek ini. Walaupun pembelajaran pada semester ini pendek, insyaAllah kita semua dapat menguasai semua yang diajar oleh pensyarah. Study, study dan study. Semoga beroleh kejayaan cemerlang.

Dalam kesibukan kita mengulangkaji pelajaran, tidak seharusnya kita semakin jauh daripada Allah Taala sedangkan sekarang kita berada di bulan Ramadhan. Bulan rahmat, bulan berkat, bulan kesabaran, bulan yang telah dijanjikan oleh Allah keampunan ke atas hamba-hambaNya. Pintu syurga terbuka seluas-luasnya dan pintu-pintu neraka ditutup rapat. Keistimewaan yang hanya datang sekali sahaja dalam setahun. Adakah kita mahu mengabaikan kelebihan serta keistimewaan bulan rahmat ini. Tentu sekali tidak bukan...

Oleh itu, sama-samalah kita mengimarahkan bulan Ramadhan. Perbanyakkan amal ibadat kita agar beroleh keredhaan Ilahi. Study-study jugak, ibadat jangan lupa. Semoga study kita bernilai ibadah (pinjam trademark org ni...hehe).

Untuk akhirnya, selamat menduduki peperiksaan nihaie buat sahabat-sahabiah sekalian. Semoga kejayaan cemerlang mengiringi kalian semua. Berjaya dunia dan akhirat. InsyaAllah.

Dewan peperiksaan di Afghanistan


~Salam Imtihan Nihaie, Ma'a Taufik Wannajah~

~SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK~


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...